петък, 30 януари 2015 г.

Пророчеството за Рубин / Rubinrot (2013)

Режисьор: Феликс Фуксщайнер
В Ролите:  Мария Ерих, Янис Нивюнер, Вероника Ферес, Уве Коскиш, Катарина Тхалбах, Флориан Бартоломей, Лаура Берлин
Година: 2013
Държава:  Германия
Времетраене:  121 минути

Описание:  По първата книга от трилогията "Скъпоценни камъни" от Керстин Гир.
Живеещата в прекрасния и тайнствен Лондон шестнадесетгодишна девойка на име Гуендолин Шепърд неочаквано открива, че се явява носител на уникален ген на пътешественик във времето, който и е по наследство от любимата и прапрабаба.Сега тя е способна по собствено желание да извършва пътешествия в миналото, и с всеки изминал ден новите открития и тайни стават все повече.

Трейлър:



Лично мнение: 
Попаднах на филма докато търсех заглавия на книги от Керстин Гир. Бях чела "Мафията на майките" и търсех нещо друго от авторката.
Отначало не бях впечатлена от описанието и отказвах да го гледам. Още повече, че филма е единствено с оригиналното немско аудио :) 
Една скучна вечер обаче след като бях изчерпала всички други възможности за убиване на времето го пуснах само от любопитство. Не съжалявам! Сюжета се оказа изключително интересен. Доста по различен от всичко, което ми е попадало до момента. Много добре завъртяна интрига и то през погледа на тинейджърката Гуендолин Шепърд. 
Във филма си има от всичко :)  И "надута" братовчедка мислеща се за центъра на вселената. И чаровния хубавец и приключение надскачащо настоящето.

Всичко това обаче е пресъздадено по един уникален начин,така, че ме грабна от 2-та минута и ме държа до края на филма.
Толкова ми хареса, че намерих поредицата по която е правен филма и изчетох книгите на един дъх. 
Препоръчвам го горещо на всички любители на фантастиката и фентъзито :) 
Приятно гледане!

Няма коментари:

Публикуване на коментар